سایتی به وسعت یه سرزمین

موزیک - فیلم - ویدئو

سایتی به وسعت یه سرزمین

موزیک - فیلم - ویدئو

Masoud Saeedi - Nameh

آهنگ جدید و بسیار زیبای نامه با صدای مسعود سعیدی با دو کیفیت ...

[www.Paroos.Com]



] بزرگترین گروه ایترنتی [



آهنگ با کیفیت MP3 128

برای دریافت آهنگ بر روی [اسم آهنگ] کلیک کنید.   نامه


 آهنگ با کیفیت OGG 56

برای دریافت آهنگ بر روی [اسم آهنگ] کلیک کنید.   نامه

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ برای دانلود آهنگ ]

 1. روی لینک آهنگ راست کلیک کنید و گزینه ی Save Target As را انتخاب نمایید.

 2. بالای پنجره ی در منوی Save As مقصد فایل خود را انتخاب نمایید و سپس در پایین پنجره روی گزینه ی Save کلیک کنید .

دوستان و بازدید کنندگان عزیزی که از اینترنت سرعت پایین استفاده می کنند ، پیشنهاد می کنیم که نرم افزار

Internet Download Maneger رو دانلود و نصب کنند ، در این صورت هم سرعت دانلود بالا خواهد رفت و هم در صورت

قطع شدن دانلود ، دانلود جدید از ادامه دانلود قبلی صورت می گیرد.

از اینجا می توانید نرم افزار Internet Download Maneger را دانلود نمایید.



کلمات کلیدی : مسعود سعیدی - نامه - Masoud Saeedi - Nameh - دانلود آهنگ جدید
نظرات 2 + ارسال نظر
OMID چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

به این سایه که به جای من داره مینویسه بگو خط بزنه اسمم و از قصه

من و سایم و سیگار پشت سیگار شعر یعنی سرفهء خشک خودکار

من و وسوسه ء نوشتن یه خواب من و تصویر وارونم رو دیوار

این شب دس نمیکشه دس از سرم اگه از شب نگم از سگ بدترم

من آپم بیا یه سر بزن

yasin پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری اگر می تونی قالبشو عوض کن چون با دیال اپ کمی سخت بالا می یاد.راستی خواستی به منم سر بزن در خدمتت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد